Lila Düşler Tiyatrosu

Çocuk ve Gençlik Tiyatrosu

Tiyatro Oyunları Arayanlara ek öneri

Yazar croplatform Mart 31, 2007

Bizden oyun, piyes, temsil, skeç talebinde bulunanlara metin önerileri yapmayı sürdürüyoruz.

Bu arada acelesi olanlara , özellikle Çocuklara ve Gençlere oyun bulmakta zorlanan

öğretmenlere aşağıdaki adrese bakmalarını önermek istedik:

 

http://skecler.wordpress.com/

 

16 Yanıt to “Tiyatro Oyunları Arayanlara ek öneri”

  1. seyma demiş

    anaokulunda staj yapıyorum kısa oyunlar arıyorum

  2. eda demiş

    bu site harikaymış beeeeee

  3. murat demiş

    selamlar!! tütün zamanı adlı oyunu arıyorum kısa bir tirad da olabilir yardımcı olacak kişi teşekkürlerr:!!

  4. Müdefire Akçekoce demiş

    merhabalar sitenizi cok begendim.
    ben ingilizce öğretmeniyim ve 4 , 5 ve 6. sınıf öğrencilerine uygun ingilizce tiyatro metni arıyorum. yardımcı olursanız sevinirim.

  5. çarşı demiş

    kısa tiyatrolar arıyorum

  6. aslı demiş

    ya ben sınaw için dinçer sümerin eski fotoğraflar adlı oyunun istiyorum yardımcı olabilirseniz sewinirim acele lazım

  7. özgül demiş

    meraba ben sitenizi çok beendim.benim bir ingilizce tiyatroya ihtiyacım ar yardımcı olursanız sevinirim 6.sınıfa uygun olursa sevinirim…..

  8. cengiz demiş

    mrb güzel sanatlar dersim içim tiyatro oyunu arıyorum 4 kişilik komik olursa iyi olur nasıl bulabilirim yardımlarınızı bekliyorumm

  9. cengiz demiş

    ya arkadaşlar kim de varsa oyun için bana ulaşırsanız sevinirim siyahh_24@hotmail.com güzel sanatlar dersim için aceleeee gernçekten minnettar kalırım

  10. muhammed demiş

    slm arkadaşlar bence güzel beir tiyatro yazarını tebrik ederim.:)inanın çok güzel bir tiyatro

  11. muhammed demiş

    abicim siyahh_24@hotmail.com oradaysan sana tiyatroyu vericem

  12. muhammed demiş

    cengiz abi ordamısın :))bak tiyatroyu vericem sana

  13. muhammed demiş

    :))))))))))))))))))))
    hadi geç oluyo

  14. süho demiş

    belediye tiyatrosunda sahneye koymak üzere acil 4 kişilik komik kısa tiyatro oyununa ihtiyacım var yardımcı olursanız sevinirm arkadaşlar

  15. pnR demiş

    benim 4 kişilik acil tiyatroya ihtiyacım var=((

  16. bahar demiş

    ama ben kendime göre tiyatro bulamadım ama yinede saolun…

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

